dinsdag 1 december 2009

Reacties van lezers op "Reiziger in Limburg"

Heb het boekje gekocht en ben zeer blij ermee. Het zijn écht leuke verhalen en de foto's zijn bijzonder passend. Met veel liefde en zorg uitgezocht. Ideaal als cadeautje!
Ben benieuwd naar een evt. volgende uitgave :-)
Ik duim voor jullie dat het goed verkoopt en veel mensen er plezier aan beleven. Dank jullie wel!
R.L.

In dit boek staan heel leuke verhalen en ook erg leuke foto's. Het is een boekje met aardige dingen erin, dat je zo op reis (met veel plezier) kunt lezen.
Sommige dingen om te overpeinzen en sommige dingen om te glimlachen.
Erg lief; ook als cadeau prima!
Anoniem

Reiziger in Limburg is een hartstikke leuk boekje om zélf te lezen en om weg te geven!
Met veel aandacht voor de kleine dingen in het leven die op je pad komen, vertelt de "reiziger" wat er allemaal te zien valt.
Het Limburgse landschap kan iedereen zich voor ogen halen, die ooit hier is geweest. Evenals de (on)hebbelijkheden van de mensen.
De foto's zijn zorgvuldig en niet opdringerig gekozen, en onderstrepen het vertelde.
Dit is een "kleine schat" onder de Limburgse literatuur moet ik zeggen. Mijn persoonlijke favoriete verhalen zijn: "Zwart rijden" en "Deformatie".
Ben benieuwd naar een vervolg…
Regina, Kerkrade

Mijn complimenten. Ik heb genoten van het boekje en het in één adem uitgelezen.
Het gaat écht over alles; er mag best een deel 2 en meer komen.
Proficiat.
A. Merckelbagh, Schinveld

Reiziger in Limburg is werkelijk heel mooi geschreven. Het is een boek dat je in één adem uitleest. Een boek om lekker mee te ontspannen op de bank óf op het strand. En tijdens het lezen krijg je (o.a. door de mooie foto’s) zowaar zin om een vakantie in Zuid-Limburg te boeken. Kortom: mijn complimenten voor zowel de schrijver als ook voor de fotografe. Zij is een veelbelovend talent, maar maakt nú al prachtige foto’s!
Ik hoop dat er een (veel grotere en succesvolle) tweede druk komt, en misschien ooit een “Reiziger in Limburg, deel 2”. Ga zo door!!!
Jean-Paul, Heerlen


Bijgewerkt op 30-09-2010

1 opmerking:

  1. Wat een wijze woorden en mooie observaties van deze jonge Limburgse schrijver.

    'Schrijven is een tijdelijke vlucht uit de werkelijkheid.
    Schrijven is voor de eeuwigheid; papier is vergankelijk.
    Schrijven is het sorteren van gedachten
    Schrijven is kunst en meditatie in een'

    Nu weet ik waarom ik zelf schrijf.
    Anne Keijzer, Gronsveld

    BeantwoordenVerwijderen